Party Peeps

01:19:42 2012-08-07 Allmänt 2 Kommentar/er
Foto: Natt / Edit: Jag (04082012 @ Anche)
 
Planering på G! På torsdag under Konstens Natt ska vi utforska nattlivet vid Fontana Club, i Vasa.
 
Vi drar dit på eftermiddagen för att dela "en" måltid vid, troligtvis, McDonald's. Jag vill ta del av en Burlesque show vid Il Banco, och efteråt måste jag till systerysters för att byta om till min "favorit i repris"-outfit (profilbilden). Då borde jag vara redo för det verkliga nattlivet!
 
Brudarna smider även planer för lördagens galenskaper...

Kommentarer
Nathalie

Ooooh, Mc Donald's maten! <3 Jag ska ha en Sunday glass med kinuskisås! Och vadå, försöker du skylla all galenskap på dina stackars söta brudar, även du smider planer för lördagen... Förfesten, vem skulle ordna den? Haha, woopwoop. :D

Svar: Sunday glass med chokladsås ♥ I know, men e lät bättre då jag endast refererade till er. :)
Sarah Ek




Nathalie

Haha, voivoi ditt egoistiska lilla svin. :D

Svar: Tack? ;o)
Sarah Ek







Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback