Lucka nr. 1 - Julklapps-wanties

08:00:00 2012-12-01 Julkalender 2012 0 Kommentar/er
Bloggare har tips, önskningar, tävlingar och vice versa när det börjar närma sig juletider och då julkalendern återkommer i december månad.
 
Jag har inte haft något sådant förut så i år tänke jag testa på det (sålänge jag har möjlighet; jorden går ju under om typ en månad ;)). Min blogg-julkalender kommer att bestå av saker som jag önskar mej och som gärna skulle vilja ha i julklapp. Kanske ni får några julklappsidéer under tiden inläggen kommer upp, ifall ni inte har färdigt inpaketerat dom. Tjugotre julklappar kommer jag att dela med mig av. Tjugotre? - jo, för att den tjugofjärde julklappen kommer bestå av de saker jag i slutändan fick. Den sanna verkligheten.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback