"Disney har anpassat Kalle Anka från 1930-talet till 2000-talet."

16:48:32 2012-12-14 Allmänt 0 Kommentar/er
Artikeln
 
Det skulle ha vart en annan sak om de hade klippt bort de på 1930-talet eller ens gjort de över huvud taget, men då de klipper bort de nu på 2000-talet?! - Det är ju sjukt.
 
Jag kommer verkligen störa mig på det där beslutet som de har fattat, att klippa bort sekvenser som man sett i 18 år och som hör till traditionen, men framförallt att de tar bort sånt nu, 2012 snart 2013. Hur trångsynta är folk egentligen?!
 
Jag tror jag måste få lugna ner mig så att jag kommer med något vettigt och sammanhängande. Jag är mållös helt enkelt, att det tog dem 82 år att klippa bort något som dom tkr är stereotypiskt. Det har ändå vart där i 82 år så då kan det lika bra finnas där i framtiden, som jag sagt förut, vi lever på 2000-talet, people!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback