Juldagsmys

17:38:12 2012-12-25 Allmänt 0 Kommentar/er
Mamma fick klart den andra "Pippi-sockan" idag. Jag fick bara den ena igårkväll, för hon hade inte hunnit få klart den andra till kvällen. Det gör inget, idag fick jag ha på mig båda två. Jättefina!
 
En verklig chilldag med uppstigning klockan 15. Jag hade tänkt vakna 11-12-tiden, men väl när alarmet sköt så la jag av det och tänkte bara ligga och dra mig en stund. Hups, klockan 14 vaknar jag och ser va klockan är, men ändå låg jag och myste i ytterligare en timme. Skönt att få sova ut...

Taggning inför kvällens bravader i Jeppis-city. Det var ett tag sen man var ute vid Melody. Inte sen Halloween, om jag inte har helt fel... Det lär ju vara smockfullt denna afton, juldagen och allt.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback