Min julafton

21:55:10 2012-12-24 Allmänt 1 Kommentar/er
Julaftonen började med gym klockan 0900. Där kändes det av från gårdagens gymmande. Jag har hittat min bukövning, and I love it!
 
Maten serverades den traditionella tiden vid klockan tre. Då övriga familjemedlemmar och deras respektive anlände. Det mesta slank ner, men jag kommer aldrig i mitt liv få i mig lutfisk. No way in hell...
 
"Kalle Anka och hans vänner" är en annan tradition som måste hållas vid liv. Och det märktes att de hade klippt bort den svarta "Mama" dockan i tomteverkstan. Båda dockorna till och med.
 
I slutet av Kalla Anka och i början av Ensam Hemma så hängde inte huvudet riktigt med, trött som bara den, så det blev en 15min powernap som sedan resulterade i typ två timmar + sängsällskap, Gustaf. :) Mysigt...

Tomten kom tillbaka i år, och jag har tydligen varit en snäll_tjej_93 i år. Jag fick de jag hade önskat mig, i alla fall de jag har minne av, och plus lite till. Otroligt nöjd över aftonen.
 
God Jul Allesammans! Förhoppningsvis har ni också haft en god afton!

Kommentarer
sussu

de sjukt att de måste klippa bort den där delen från tomteverkstan. Det förstörde ju.. En tradition som kommit i flera årtionden borde inte förstöras på detta vis :(

Svar: Jaa, varför spelade dom in det över huvud taget om dom ändå tar bort de sådär 80 år senare. Det måste va nå fel på samhället... :S "Mama"-dockorna är ju typ bästa med hela "verkstan".
Sarah Ek


21:55:10 2012-12-24





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback