... AAAAAND IT'S GONE!

19:49:14 2012-07-05 Allmänt 0 Kommentar/er
Jag fick bästa idén när jag skulle gå och lägga mig här om dagen, som jag tycker skulle vara trevligt. Grillfest, people! Det är mycket sällan jag har huset för mig själv så det vore kul att ordna något, i och med att föräldrarna är bjudna på bröllop om två helger.
 
Förstås då jag kom hem från jobbet ikväll så hamnade vi i ett litet bråk, morsan och jag, eller jag tror det bara var one-way. Det visar sig att jag får tänka om, huset är inte alls tomt. Grillfesten var inte fastställd heller, men det skulle ha varit riktigt nice om vädret också hade varit på vår sida, och det är dessutom sista kvällen under Jeppisdagarna!
 
Mitt humör är lite upp och nervänt för tillfället...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback