Bodybuilders

13:29:25 2012-07-25 Allmänt 1 Kommentar/er
Johannes uppdaterar bloggen, Facebook och Twitter ;o)
 
Det börjar bli ett tag sen jag uppdaterade, eller i söndags. Det var en intensiv vecka i förra veckan så lite slut är man nog.
 
Fast inte tillräckligt slut. Johannes och jag for på gym idag, och jag hade oturen att försova mig. Förstår inte hur det gick till för jag snoozade en gång och klockan var fortfarande på när Johannes ringde och väckte mig, sisådär en timme efter att jag hade snoozat.
 
Nåväl till gymmet kom vi oss i alla fall, och där hade vi det trevligt, med lite skvaller. Det var ett tag sen, men vi måste ta igen det nu innan jag far till Vasa och gymma istället!

Kommentarer
Saragunmarie

Sv; Jo, Annika sa igår att on hadd prata me er :D Ganska häftit!

Svar: Aaah just! Jo, det var ganska påträffande! :o)
Sarah Ek


13:29:25 2012-07-25
http://saragunmarie.blogspot.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback