Klacken 2012

17:58:26 2012-07-01 Allmänt 0 Kommentar/er
Som jag sa, startade kvällen i Dark Village vid Julias på förfest och där var det minsann håll igång! Vin, chips, Tuc, lonkero...
Komplikation #1: När vi väntade på bussen så började det spöregna och vi väntade 15min, ingen buss och då blev det att ringa efter en taxi. Strax innan taxin kom så kom bussen, 20 minuter försenad, men vi höll fast vid taxin.

Komplikation #2: Då vi väl var framme vid Klacken, 20 minuter senare och skulle betala. Insåg jag att jag hade lämnat min väska med allt viktigt i, vid bänken i Dark Village (!) Förstås var jag tvungen att åka tillbaka.

Komplikation #3: Taxin som vi for dit med hade ett annat gäng strax efter så jag var tvungen att beställa en ny taxi för att komma tillbaka till Klacken!
Kvällen vid Klacken var riktigt bra, träffade många bekanta och träffade också på lite nya människor. Enda minuset var väl att Pandora var 30 minuter försenad, men åtminstone fick man höra Drottningen av Åland som man väntat på hela kvällen!
Klockan 0100 tog vi oss till Jstad för att spendera resten av kvällen vid Melody. Det var riktigt trevligt också! Inga minus.

En rolig grej var när vi skulle fara och shejka så stötte jag på samma kille, som jag sett säkert varje gång då jag varit till Melody, från och med i våras. Och varje gång så säger han "Du igen!" med lite finsk brytning. Man kan inte missa honom, för han har sin egen speciella dansstil. Haha! Alltid lika kul, jag blir lika förvånad varje gång.
 
Taxi hem i slutet av kvällen. Det blev en jäkligt dyr kväll ska jag säga er! Tre f-cking taxiresor på ett kväll! Och för en gångs skull tog jag inte med någon kamera(!) Jag tar alltid med kamera till såna här evenemang, men den här gången fick jag nöja mig med iPhonen.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback