Shakebuddy!

11:53:28 2012-07-08 Allmänt 0 Kommentar/er
Yeeeah... Tycker ni inte att det är en fräsch bild? Jag träffade min shakebuddy Jopi ännu denna helg, och det blev samma uttryck "De é ju du!", när vi träffades på dansgolvet. Alltid lika humoristiskt! Det blev ett evigt dansande förra natten. By the way, så är det nästan lite pinsamt hur bra hans svenska är gentemot min finska. :o)
 
Update.
När min önskvärda låt "Follow the Leader" började dunka i högtalarna så skedde en kul grej. Då vi stod och dansade så var det en tjej, som stod och shejkade med, antagligen, sin kille. Roliga delen med det scenariot var att hon sneglade på mig (oss) mellan varven. What was that all about? Det måste ha varit Jopi's och mina dance moves, haha! ;o)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback