Skriva upp timmarna...

22:47:54 2012-07-04 Allmänt 0 Kommentar/er

Finsk Sisu har jag haft ikväll, eller under dage. Först en massa svängar och rattrörelser, i två och en halv timme, så jag blev alldeles sjuk i händerna. Dessutom sitta i en varm hytt, turligt nog kom det vindpustar mellan varven och det löpte på då man har möjlighet att lyssna på Radio x3m!

Efter kvällsmaten drog jag iväg ut på åkern igen för tre och en halv timme. Klurigt ännu en gång. Innan jag drog hem var klockan bara 2230 så jag tog mig tid att köra en annan åker, liten, då jag ändå var där.

Jag tog till det ålderdomliga sättet: penna och papper, för att skriva upp timmarna. Inga pengar hamnar i fickan, istället så får jag kanske betalat av en del av Sverige-resan, en liten del i alla fall...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback