Nerkärad...

17:30:29 2012-07-04 Outfit 1 Kommentar/er
 width= width=
Capaow! Tre av mina beställningar har anlänt från Nelly.com! Det är fortfarande ett paket som är på vift någonstans i landet eller grannlandet.
 
Jag är supernöjd med mina inköp. Å andra sidan, det är jag alltid. Det är inte alla som har helt påklart vad de tycker om, men när jag ser ett plagg så vet jag direkt att jag kommer tycka om det! Inget ältande här inte...

Jag har inte hunnit bestämma mig över vilken topp som är favorit-favoriten. Båda är jäkligt sköna, och den korallfärgade är verkligen min stil. Jag gillar one-shoulder stilen. Fast den där Maj Duffel Cardigan är jag helt nerkärad i!

Kommentarer
sussu

cardigan fastnade min blick i. Så snygg! :D

Svar: Jaa, visst är den! Jag föll pladask då jag såg den på Nelly, och jag tror den dessutom var nedsatt från 49.95 till typ 24,95! :)
Sarah Ek


17:30:29 2012-07-04
http://suzii-suzii.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback