What to Expect When You're Expecting (2012)

21:52:26 2012-07-15 Film & Serier 1 Kommentar/er
 
What to Expect When You're Expecting var mycket bättre än vad jag förväntat mig! Jag gillar filmer där det är flera kända skådespelare som medverkar, och den här komedin hörde till den kategorin. Jennifer Lopez till Cameron Diaz. Filmens innehåll var allt från maximerad komedi till minimala sorgsna stunder. Den var mysig på ett sätt, som jag inte riktigt kan lägga fingret på...
 
Droooool... Chase Crawford a.k.a. Nate, Matthew Morrison a.k.a. Mr. Schuester, Joe Manganiello a.k.a. Owen Morello. Killarna var väl orsaken till att man betalade 9€ (90kr) för att se filmen på bio, och även hottingen Joe Manganiello's abs i större format. ;o)

"Look at her, she's wearing six-inch heels..."
"She's like a magical pregnancy unicorn."

Kommentarer
sussu

den har jag spanat mig in på också! gillar fler av skådisarna i den :D

Svar: Se den! Endera lagligt eller illegalt! :o)
Sarah Ek


21:52:26 2012-07-15
http://suzii-suzii.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback