Axcent of Scandinavia

18:54:55 2012-06-21 Outfit 1 Kommentar/er
Presentkortet till guldsmedsaffären Kultajousi rykte på en gång när vi besökte Vasa city. Det är kanske många av er som inte vet att jag har ett stort tycke för klockor, alla möjliga! Fast jag dras mestadels till klockor med läderrem.
 
Jag har två Axcent-klockor från förr, även en o.n.e och en Jet Set + två övriga. Och idag blev det en tredje Axcent, med vit läderrem. Jag har alltid velat ha en sådan. ♥
 
En rolig grej, som kan ske när jag är på shopping med morsan, och vi går förbi en guldsmedsaffär och jag ser någon snygg klocka så får jag alltid kommentaren "Men du har ju så många klockor!". Då jag snackar med Bigsis' så får jag alltid kommentaren "Man kan aldrig ha för många klockor!". Jag gillar hennes attityd bättre. ;o)

Kommentarer
Nathalie

Haha, ojoj så snygg! :D

Svar: Jatack, kommer nog bli en ny favorit klocka! :)
Sarah Ek







Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback