Godheter och filmtittande

18:29:39 2012-06-24 Allmänt 0 Kommentar/er
Chillar med en upplaga av Kamera&Bild och en godispåse. Jag blev sjukt sugen på lösgodis tidigare idag så efter att jag hade skjutsat C till bussen, for jag heti till butiken! Det är ett tag sen jag njöt av CandyKing, då jag köper godis så brukar jag bara raffa åt mig en färdig godispåse.
 
Ingen kan undvika filmavdelningen till höger då man kommer in till butiken. Butiksbesöket blev lite mer än  godispåsen och fototidningen. Jag hade beslutsångest över vilken film jag skulle köpa, för det fanns flera som jag skulle vilja ha i DVD format. Det slutgiltiga resultatet blev en thriller, The Awakening, som jag sneglat på förut några gånger.
 
Alltså kommer denna kväll bestå av godheter och filmtittande; The Awakening och kanske Cruel Intentions, som kom på tv igår, men jag valde att se på Sherlock Holmes 2 istället.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback