Journey 2: The Mysterious Island (2012)

12:22:04 2012-06-26 Film & Serier 1 Kommentar/er

En flopp, det är vad jag tycker. Jag hade förväntat mig mera spänning och action än vad Journey 2: The Mysterious Island egentligen hade att komma med.
 
Orsaken till att jag orkade ta mig igenom hela filmen var att Dwayne Johnson och Luis Guzmán medverkade. Johnson is lookin' good och jag blev förvånad över hur bra han kunde sjunga... Guzmán är bara för härlig, då man sett honom i övriga filmer.
"Pop your pecs."

Kommentarer
sussu

Denna film har jag lääänge väntat på att få se, men nu när du säger sådär har mina förhoppningar sjunkit lite, men jag ska absolut se den ändå, some day :) gillar skådespelarna

Svar: Jo samma här! Jag såg mest fram emot att se Vanessa Hudgens i filmen. På ett sätt är det ju ganska bra att dina förhoppningar har sjunkit för då kan ju den faktiskt vara bra! :) Det kan bra hända att mina förhoppningar var lite höga. Who knows... :)
Sarah Ek


12:22:04 2012-06-26
http://suzii-suzii.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback