Popkalaset 2012 på schemat

13:23:41 2012-06-16 Allmänt 0 Kommentar/er

Popkalaset 2010, Veronica Maggio och Elin Blom.

Det blir att ta en tripp till FantaSeaPark vid Gamla Hamn för att ta del av Popkalaset 2012. Jag var även 2010 och då spöregnade det, men feelisen var på topp ändå. Genomdränkt när man kom hem, och om jag inte minns fel så drog jag på mig en förkylning efteråt.

I år är det lite annat. Jag hade vunnit en fribiljett i januari till årets Popkalas så inga slösade pengar här inte. Artisterna är helt okej i år, så jag har beslutat mig för att se: Redrama, Eric Amarillo, Mange Schmidt och Timbuktu ft. Damn!. Väderprognosen visar regn, igen... Förhoppningsvis är det inte lika galet som för två år sedan, i och med att jag har varit förkyld i två veckor och nu har den äntligen börjat ge efter.

Evenemanget avslutas vid midnatt så vi får se om mitt sjukliga tillstånd orkar ta mig till Melody eller Dragon efteråt. Någon som hakar på?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback