Snow White and the Huntsman (2012)

18:47:52 2012-06-14 Film & Serier 0 Kommentar/er

Jag hade ultra höga förväntningar, som hade byggts upp efter varje gång jag sett trailern i reklampauserna. Jag fick nys om filmen i vintras och har innerligt väntat på dagen då jag skulle få bevittna Snow White and the Huntsman. IMDb har varit lite kräsen med betygsättningen på ynka 6.7, men som sagt är de ganska hårda där.

Förväntningarna toppades till 101.5% och jag måste säga att jag förvånades av Kristen Stewart's medverkan i filmen. Hon framhäver mera blandade känslor, som Snow White än det plågande uttrycket, som Bella i Twilight. Creds.

Charlize Theron gör jobbet, som den onda drottningen Ravenna, fin fint. Jag har gillat henne som skådespelerska sedan jag såg henne i Æon Flux (2005) samt Hancock (2008). Det var också två saker som förvånade mig: Chris Hemsworth a.k.a. Thor och Sam Claflin a.k.a. Philip från Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011). Jag tror att jag hade lagt på minnet att Hemsworth skulle medverka som Huntsman, men det var en glad överraskning att Claflin var med också.

"Mirror, mirror on the wall. Who is fairest of them all?"



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback