Sporrar!

18:49:00 2012-06-28 Allmänt 0 Kommentar/er
Jag hade än en gång rätt angående väckningen. Jag borde ha en levande väckarklocka på morgonen, så jag verkligen är tvungen att kravla mig upp ur sängen och köra iväg till gymmet! Det är så lätt på sommaren, då man inte har något regelbundet sommarjobb, att bara snooza, snooza, snooza.
 
I alla fall kom jag mig iväg till gymmet på eftermiddagen, efter att jag hade sett en del av "I Used to be Fat" på MTV. De minuterna sporrade innerligt! Det har blivit lite mindre på gym-fronten då min gymbuddy befinner sig på Irland den här veckan.
 
Det skulle vara enkelt om man skulle bo i stan, men då när man har 10km att köra så blir man mindre motiverad. Fast i slutändan då man har varit en timme eller två på gymmet så då känns det otroligt bra, både fysiskt och psykiskt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback