Day 2 - Solen 1-0

23:59:00 2012-05-10 Rhodos 2012 0 Kommentar/er
Vi vaknade till en biltuta till alarmsignal och begav oss ner till frukosten, som var av amerikanskt slag. Nutella pancakes, bacon & egg, friterat bröd, etc.
Det blev snabbt på med stek kläder och solkrämen när vi var färdiga med frukosten. Fast vi trodde att solkrämen skulle fungera så blev resultatet ändå lite bränna på baksidan, solen 1-0.
Innan restaurangbesök nummer ett så skaffade vi tillgång till internet så vi hade något att fördröja tiden med tills kvällens strapatser.
da Romeo restaurangen, där vi hade vår buddy Pit, serverade oss vitlöksbröd/pitabröd, Chicken Casadia/Paella och Irish Coffee till mig, samt likör ”on the house”. Jag tyckte åtminstone att jag hade gjort ett bra val av maträtt, Johannes var lite kluven med den saken.
Pit skickade oss till en Mexican bar, som hans bror Tom äger och där bjöd de på komik och hypnos av en engelsman och baren bestod av engelsmän och greker. Resultatet blev en händelserik och mycket skrattfylld kväll. En vända skrattade jag nog så jag nästan grät. Omg. Humor till 110% !


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback