iPhone-skal

13:17:10 2012-05-18 Allmänt 0 Kommentar/er
FINALLY! Jäklar vad det tog länge innan jag fick bensinersättning för vårens skjutsande. Jag skulle ha fått i slutet av april, men så räckte det ända tills idag! Det var nog nära att jag hade mejlat om saken ännu en gång, men turligt nog behövde jag inte det.

Bara för att... beställde jag hem två snygga iPhone-skal från CDON, Capdase och Puro, samt Dustbuster. Fast jag får se om det svarta USA-skalet passar på min vita iPhone, utseendemässigt. Det fanns ju förstås det vita Puro till höger, men enligt min åsikt så tycker jag inte det är lika snyggt. Jag anser att det skulle ha kunnat vara liknande design, med flaggan över hela skalet.

Det känns lite déjà vu över det hela med att ha olika skal till iPhone. Ungefär som när man var yngre då man nyss fått sin första mobil, Nokia, som man kunde byta skal på. Om jag inte misstar mig så var det den berömda 3310i, som jag hade. Haha.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback