Partypeople

14:03:25 2012-05-06 Allmänt 0 Kommentar/er
Lyckad kväll igår med brudarna! Avnjöt en Irish Coffee vid Netti där vi också fördröjde tiden med Alias. Emmi och jag blev lite tävlingsinriktade på slutet så det var lika bra att vi slutade då det var som roligast.

Väl vid Melody så började dansandet bland annat till Märkää, Euphoria och Bangarang. Vi blev småningom joinade av en finne, som dök upp lite nu som då under kvällen. Han hade sina egna dansrörelser så det var intressant! Inget fel med det, han shejkade loss i alla fall!

Den här gången var det två nya som uppmärksammade min Nelly-outfit. Tackar tackar till dem! :)

Kvällen kunde inte sluta bättre. Utom den där lilla snytingen jag hade "väntat på" hela kvällen av en av dem som vi firade. Jag sa en lite snäsig kommentar och *bang*, mittiallt. wtf? Hon har en tendens att bli lite våldsam då hon är lite för taggad.

Helt bra kväll. Lilla minuset var väl att vi hade en partypooer ibland oss, men den personen hade sina skäl.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback