Peace and love...

17:45:20 2012-05-10 Rhodos 2012 1 Kommentar/er
Jag kör med en liten uppdatering från paradiset Rhodos. Syrran skämtade och sa att 'Jaa, jag gissade att ni inte skulle klara er en dag utan internet'. Hon har en point, men emellanåt behöver man ha något som connectar en till världen utanför, + tidsfördröj efter solandet och före restaurangbesök.

Temperaturen ligger på 26 grader. Stekhett vid lunchtid, men det blev lite vindigare mot eftermiddagen vilket också är skönt.

Vi har tillgång till nätet hela veckan, så någon uppdatering kommer att poppa upp, men de mera detaljerade inläggen kommer ni få ta del av när vi kommer hem.

Kommentarer
Nathalie

Härliga bilder! NJUT nu bruuuden! Btw, så kan jag INTE se hela din text när du bloggar :/ Vänstra spalten överlappar dina inlägg, åtminstone på min dator...







Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback