Pysslig...

16:42:39 2012-05-31 Allmänt 0 Kommentar/er
 width= width=
Jag vaknade av att jag fick ett meddelande imorse, av konstläraren. Hon meddelande att vi fick hämta våra konstdiplom projekt, som har varit utställda i skolan under maj månad. Fyra ramar hade hon skaffat till mina A4 foton, och nu är frågan om jag ska hänga upp dom i rummet eller om jag ska låta bli.

Innan jag somnade igår så kom jag att tänka på att vi inte hade skaffat någon gästbok till på lördag. Det var gårdagens problem, som är fixat nu. Fast jag tror nästan mamma och jag har varit synkade i veckan för det är flera likadana saker vi har tänkt, i det här fallet var det en gästbok som hon också har köpt. I alla fall kommer vi använda min, för jag har scrappat och gjort den så fin, haha.

Det andra problemet är vilket studentfoto jag ska placera på insidan. Jag har två alternativ, men jag måste helt enkelt skaffa förstärkning utifrån för att kunna bestämma mig.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback