Roadhouse

21:40:00 2012-05-06 Allmänt 1 Kommentar/er
Smakligt ;o)

Jag fick en orsak att "klä på" mig. Hela halva dagen har jag sprungit runt i, typ, pyjamas, men till kvällen så tyckte morsan att vi skulle fara och käka till ett ställe som förut kallades Vilttorpet. Fast nu har de bytt ägare och även namnet, som nu är Roadhouse.

Jag älskade Vilttorpets älgkötts- & helköttshamburgare, supergoda! Menyerna är utbytta så det blev en Roadhouse Burger för mig, som bestod av dubbla biffar, sallad, bacon & ägg. Damn. Det blir att fasta i tre dagar nudå. Negativa var att vi var tvungna att vänta närmare en timme innan vi blev serverade. Nästa gång så blir det nog att beställa på förhand!

Kommentarer
sussu

Har själv funderat gå dit nån dag. Var det annars bra där? gott?

Har annars fått höra det ser halvklart ut där typ. Ingenting på väggarna så det är trist? :P



sv; haha, ja den bubblan är härlig! och jo du såg nog rätt att det är en kille som kör den. Han har alltid gillat att sticka ut. Förut körde han mestadels med en klargul bil (bmw kanske det var?) :D


21:40:00 2012-05-06
http://[email protected]





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback