Sinister (2012)

13:49:00 2012-11-01 Film & Serier 1 Kommentar/er

Jag måste säga att trailern till Sinister, är inget mot vad det egentliga innehållet i filmen har att erbjuda. Om man är van med skräckfilmer och har sett många, som jag, så då kan man förutsäga vad som kommer hända här näst, och vid ett visst ögonblick kommer då något att ske.
 
MEN i den här filmen så kunde vad som helst hända i just det dära ögonblicket. Jag visste att något skulle komma, men när det väl kom så ryckte man till! Jag tror nästan att jag lämnade efter mig en grop i biostolen. Spänningen satt i genom de knappa två timmarna filmen rullade.

Kommentarer
sussu

Den vill jag se, men min vän tyckte inte det. Hon tyckte trailern verkade som saw? och tappade intresset :<

sv; janå jag kan säga The Unborn var ju inte såå hemsk. Skulle nästan förknippa den till lite mer spännande thriller, hehe :D

Svar: Njäe, kanske man kan förknippa lite med Saw, men ändå inte. Du ska i alla fall se den. Sevärd (!)
Jaajust så, njanå, vet inte riktigt va jag ska göra. Tror nästan jag lämnar de tills jag inte har nå fler filmer o kolla. Haha :)
Sarah Ek


13:49:00 2012-11-01
http://suzii-suzii.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback