October 1st

00:01:00 2012-10-01 Allmänt 0 Kommentar/er
Det går fort nu, 30 september till 1 oktober. September månaden har gått förvånansvärt snabbt när man tänker på det.
 
Det är 21 dagar tills jag blir ett år äldre än va jag var förra året. Mitt år som arton har varit riktigt bra, och åldern 20 skulle kunna inträffa istället för 19. Det är helt enkelt ett onödigt 'mellanår'.
 
Jag känner mig lite smått dålig då jag använder mig av en 2010 bild. De två senaste åren har varit botten, med tanke på att jag har slopat det mesta med naturfotografering. Nåväl, man tager vad man haver.
 
Ha en skön oktober månad! Det tänker i alla fall jag ha, det blir bl.a. en trip till Riga på lovet. Dock blir det en annorlunda födelsedag i och med att vi åker hem samma dag, då är det buss och båt som gäller. Födelsedagsfiiest med vänner och Skybar i Riga blir väl höjdpunkterna under Oktober-månad.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback