Roadtrip gånger två

01:08:00 2012-09-13 Allmänt 0 Kommentar/er
Skinkpaj med sallad och kaffe vid Fredrikas satt bra när vi hungriga kom till Jeppis efter att inte ha ätit i skolan... rödbetssoppa... urk...
 
Ojdå, jag har visst inte skrivit av mig här sen i söndags. Inget speciellt har egentligen hänt då med andra ord.
 
Bella och jag drog på roadtrip igår, Vasa-Nkby-Jeppis-Kovjoki-Vasa, och även en andra gång denna dag, Vasa-Jeppis-Vasa. En viss person fann ett par boots som hon blev fäst vid och då körde vi till Jeppis så hon fick köpa dem, och samtidigt hittade jag mig en David Jones-väska.
 
Och för första gången tillät jag någon annan köra min Peugeot, utöver mina föräldrar. Bella fick köra på tillbakavägen och det gick så fint så!
 
Denna kväll har vi suttit och haft skrattsalva efter skrattsalva, och totalt glömt bort va det är vi har skrattat åt. Förhoppningsvis har vi inte väckt vår del av internatet... Så högljudda kan vi väl ändå inte ha varit, eller?
 
Imorgon och på fredag är det lägerskola som gäller. Yippiekayeey? Nej, det är inget som lockar faktiskt.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback