54 days...

08:59:00 2013-04-23 Allmänt 1 Kommentar/er
Inte länge kvar, mindre än två månader. Jeez va de kommer bli skönt att åka till varmare breddgrader, Rhodos!
 
Jag och min resebuddy surfar efter möjliga sevärdheter. Det gjorde vi förra året också, men det blev ju en del som man inte hann med så vi tar på nytt det här året. Acropolis of Lindos "den vita staden" är det måste och eventuellt Ancient Ialysos. Två andra ställen jag skulle vilja se är Valley of Butterflies samt Tsambika Monastery
 
Måste se va allt vi hinner med - vi är ju bara där en vecka så solstrålarna måste vi ju också ta vara på. Å andra sidan lär vi väl sola hela första dagen och resultatet blir att vi är som några kräftor som måste stå över solandet nästa dag. Haha. Det väntas ju ändå 28 grader.
 

Kommentarer
Fashion Safari

acropolis i Lindos är någonting man inte får missa och man ska klättra ända upp, helt breathtaking utsikt! :)

Svar: Det tror jag säkert de är! :)
Sarah Ek







Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback