First week of April

15:48:00 2013-04-05 Allmänt 0 Kommentar/er
What to say. En helt vanlig och lugn vecka i Vasa och på internatet.
 
Det blev back to the gym på tisdag och onsdag och på kvällskvisten så vistade vi, S och jag, oss i studion och lekte runt med GarageBand. Fun times. Och nattetid har det blivit film och lite sömn. Det börjar nästan va värre än Pampasveckan. Haha.
 
Igårkväll var jag en snabbis till Smeba och hälsade på systeryster. Lilla Saikkis är alltid lika glad när jag kommer och hälsar på. Puss på han. :)
 
Fredag, så nu återstår det att se vad kvällen för med sig...
 

 
Halsbandet på första bilden var jag så tvungen att köpa då jag såg det i butiken. Sass och jag har en insider med meningen/uttrycket "High paw, low paw, uuuhh!". Det är ganska svårförklarat, men kort sagt så motsvarar det High Five - med en liten tvist. Minns inte längre varifrån vi kom på det, men det tillämpas i olika sammanhang.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback