Vecka 16 / 17

13:04:00 2013-04-27 Allmänt 0 Kommentar/er
Teeny tiny bits från vardagen. Förra veckans torsdag var det grand opening av BikBok i Vasa och dit gick vi i lördags och då ännu var det folk i farten, trångt och smått stressframkallande. Sass, Bell och jag passade på att dra till Cubus som också hade kommit in till stan, en aning större än affären i Stenhaga.
 
En hemmahelg väntade så jag tog mitt pick och pack och drog norrut på lördag eftermiddag. Sommardäcken, som är större och finare än vinterdäcken, fick åka på. Och samtidigt fick Peugeot en skrubbning från topp till tå. Till min förvåning så fann jag min iPod efter sisådär sju månades letande. Fattar inte hur det kommer sig att den har varit i bilen hela tiden, fast jag har städat och grejat lite nu som då (!) Turligt nog hade jag inte köpt en ny.
 
Lördagkvällen och natten gick åt till att vara chaffis åt två vänner, och resultatet när man kom hem var att jag satt och kollade Desperate Housewives till 0600 AM.
 
Vecka 17 har varit relativt lugnt. Den har bestått av kaffe vid ABC varje dag, chilltime hos Bigsis' i princip varje dag, lugn Ollistisdag för att testa på en ny Linatender-drink, kvalitétstorsdag med Motörhead öl och en Sass som man hittar i studion; hennes kvalitétsfredag.
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback