Apartment T

21:18:33 2013-08-26 Apartment T 3 Kommentar/er
Nu har jag en sak mindre att fundera över. Jag och mamma var och tittade på en ny lägenhet, fast i Nykarleby, idag. Den var i helt bra skick om man bortser från de mindre smakliga blåa tapeterna samt ljuslila i tamburen. Turligt nog så är det mesta, som jag äger, vita möbler samt andra ljusa föremål, vilka tar fokus från väggarna.
 
Det blir att polera och göra den fräsch under veckans gång och i helgen blir det att åka med flyttlass från Apt C till Apt T. Så förhoppningsvis har jag stadgat mig redan i helgen!
 
Från smakliga och nyrenoverade Apt C. bytte jag ner mig till boendevänliga Apt T.
Från stora Vasa till mindre Jeppis till minsta Nykarleby.
Apartment C övriga bilder.

Kommentarer
Sandra A

Oj vad jag är avundsjuk på alla som flyttar hemifrån nu och får inreda en egen lägenhet! Men nästa år, DÅ är det min tur! :D

Svar: I know the feeling! Om man har fattat tycke för inredning så väntar man verkligen på att få flytta hemifrån och skaffa eget place. Flickrummet hemma är inte så mycket att hänga i julgranen om man vill bredda sitt inrednings intresse. Och plus i kanten är att man har mycket mera frihet att komma och gå som man vill! :) Lycka till!
Sarah Ek


21:18:33 2013-08-26
http://sandraahlskog.blogg.se


heidi ståhlberg

gahh den e ju endå helt perfekt med badkar och allt. har funderat att byta ner mig också eftersom ja mest håller hus här i orvas/nykabi.

Svar: Jo jag blev ju glatt förvånad då jag såg att det fanns ett badkar! Just jaa! Nåmen är det rimlig hyra och helt okej lägenhet så går det ju nog.
Sarah Ek


21:18:33 2013-08-26


Anonym

Var någonstans i Nykarleby finns så fin lägenhet? Tycker denhär är minst lika snygg. Mysigt med badkar!

Svar: Den finns nog på Topeliusesplanaden. Jo jag har börjat acceptera den mera nu då jag har fått hit möbler och grejer. Och badkar slår aldrig fel! :)
Sarah Ek


21:18:33 2013-08-26





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback