Lovely

21:18:28 2013-08-04 FOTO - Bröllop 0 Kommentar/er
Otroligt fint bröllop igår i Oravais kyrka och vid Kimo bruk där festen hölls. Det var lika varmt som i södern, så jag höll på förångas när jag sprang på med kameran i högst hugg hela kvällen. Förstås blev det lite svalare då kvällen nalkades.
 
Jag måste dock erkänna att jag blev rätt så trött på slutrakan då klockan närmade sig midnatt. Fötterna värkte och handen krampade. Min tanke var "jag tänker aldrig hålla i en kamera igen...". Det är inget som egentligen ska sägas högt från min sida...
 
Idag har jag känslan som att jag var på ett 10h workout pass igår. Värk i höger lår och arm, kan inte gå normalt eller lyfta saker normalt. Otroligt... Så dagen har spenderats vid datorn, rensat och redigerat närmare 300 bilder, och har ett par hundra som återstår.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback