Gamla Bajlabajla gänget

22:51:00 2013-12-27 Allmänt 1 Kommentar/er
Elli's foton, som jag har lånat lite.

Förra helgen planerade vi utgång på juldagen, med gamla Bajlabajla gänget. Så blev det också. Det blev en riktigt lyckad kväll som började vid mitt, förfest 1.0. Kaffe, blåbärsglögg och lite annat smått och gott med Natt och Elli.

Vi drog sen in till stan till Ellis där vi hade förfest 1.1. Anche plockade vi upp vid hennes och Sara kom sedan valsande stax före vi skulle gå in till centrum och betala in oss till Melody.
Jag har sagt upp mitt DJ:andeskap då jag hänger med Bajlabajla gänget, för av någon orsak så gillar dom inte min musik. Fast vi i princip lyssnar på samma sak…

Anyhow, vi köade en stund till Melody och sen stack vi till Netti och kollade läget. Eftersom det inte var så mycket hålligång vid Melody förrän runt 23-tiden så satt vi vid O'learys där det blev vin och Margarita för min del. Vi delade också på en korg nachos innan vi trippade ner till Melody och shakea.

Kommentarer
Nathalie

Haha, jeij för bajlabajla-gänget! :D

Å det ligger väl något i att "Sarah ALLTID spelar dålig musik", så vi lyssnar inte ens när du lägger i gång något, det är automatiskt "dåligt" ;)

Svar: Det gör inget fast ni inte lyssnar, bara ja får nå feelis musik så e de okej för mej. :o)
Sarah Ek







Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback