Korsnäs levererar

23:14:00 2013-12-09 Allmänt 0 Kommentar/er
I lördags stack jag till Vasa för att sen dra vidare på kvällen till Korsnäs och ha en Sääsi weekend. Vi har inte setts sen oktober och det kändes jäkligt längesen. Vi slog på stort och drog till Knäs baren och käkade för vi var båda vrålhungriga och jag hade heller inte ätit under hela dagen. Stone burger, jeez vilken bomb. Matkoma hade vi båda två, men kvällen fortsatte med hemmafest med gamla vanliga Knäs gänget.
 
Det blev en riktigt lyckad kväll! Söndagen var smått jobbig dock. Otroligt trötta var vi, för vi båda hade sömnbrist, men vi klarade det. Sääsi klippte mitt hår där och sen in åkte vi tillbaka till stan så jag skulle få nå färg i håret. Thanks to that. Asnöjd like always! Senast det blev färgat var i augusti och jag tror inte jag har låtit de va så länge mellan färgningarna.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback