Nu blev det mycket…

22:53:22 2013-12-09 Allmänt 0 Kommentar/er
Förra veckan var klart späckad och det kändes som att det var mycket man skulle hinna med. I måndags var det Skruv möte och sen lämnade jag i skolan med Steph. Efter ett bra tag där med julfest funderingar och dylikt så blev vi sugna på kaffe. O'learys levererade on the house cappuccino med tanke på att vi är stammisar. Tack för det Ollen!
 
På tisdagkväll då jag kom hem bläddrade jag genom Expert reklambladet och fann erbjudande på Asus tablet som dom hade begränsat antal av. Vad tror ni den kostade? - 95€, gissa om jag köpte den i onsdags. Dessutom var det sista - lyckofyllda mig!
 
Vi hade bestämt en klasskväll, efter de flesta deadlines, och den kvällen ägde rum i onsdags. Vi hade bokat bord vid O'learys och där åt vi god mat. Kvällen fortsatte vi hos Jannikes med glögg och allmänt chill, innan vi drog till Netti på den fjärde, samt Melody på kvällskvisten.
 
I fredags hade vi ledigt då det var Finlands självständighetsdag. Den firade Jan, Steph och jag vid O'learys med att vika servetter för ett gratis vinglas. Stammisar. Jag upptäckte också något nytt, Spanish Coffee. Liknande som Irish Coffee, men mycket godare enligt mitt tycke! När vi väl skulle dra stötte vi på Jennifer och Victor och då drog vi med dom till Netti, Friends samt Melody.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback