What happens in...

18:50:00 2013-02-03 Allmänt 0 Kommentar/er
Jag kan absolut inte klaga på helgen. Den började med öppet hus vid Optima tillsammans med Bella och Sassa samt modevisning i samma veva. Direkt efter öppet hus så drog Bella och jag vidare söderut till K-näs för att spendera lördagskvällen i super sällskap med vår andra tjej, Sandra. + annat K-näs people.
 
Förfest hos Hoffis blev lyckad. Trevligt folk och många goda skratt. Sedan bar det av mot den lokala puben som hade årets första pubkväll. Den blev ju som den blev, men jag tyckte ändå att den var superbra!
 
Nattmat vid Sandras smakade bra. Kall gryta som dom hade slängt ihop till middagen. Den gick att äta hur bra som helst. Bella och jag skulle sova på soffan, men det resulterade i att vi alla tre låg i sängen och F fick sova på soffan.
 
Morgonen började med att man vaknade till ett skratt, som brast ut från Sandra, när hon upptäckte vem som låg i sängen. Dagen har bestått av tv-tittande, kebabrulle, chill, Mumin, kaffe och mera chill. Söndagsmys helt enkelt! Detta måste vi göra om, tjejer. ;o)
 
Tack för en awesome helg! ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback