EFÖ liv

17:36:00 2013-01-30 Allmänt 0 Kommentar/er
Investerat i en underbar sak som kallas vitlökspress, eller onion chopper. Fast jag har den främst för att hacka vitlökar så jag får de så finhackat som möjligt att sedan lägga på surskorpor.
 
Hjälpt Bigsis' att lägga saker på Adam & Ewa-loppis. Ta och åk dit och fynda vid hylla nummer 121! Rekommenderar varmt!
 
Myst på Sandras rum med mumintroll och hattifnattar, vilket resulterade i att två av tre möjliga powernappade medan den tredje försökte hålla upp ögonen när en av de två som sov snarkade. Mycket sövande...
 
Mitt löfte att låta Sandra klippa mitt hår gick i uppfyllelse igår då vi åkte till salongen och samtidigt brainstormade kring en låttext till melodin "Ducktales". Håret blev wunderbaum (egoboost till S). Hon får gärna klippa det igen då det blir en nödsituation och jag inte hinner till Nkby där jag vanligtvis är hos frissan.
 
Studiotime för att put our work on track. Egentligen var det Sandra som kom på de mesta av texten och Bella och jag är med på några hörn, men det här blir bra. Tålamodet tröt på slutet så vi fick helt enkelt avrunda och fortsätta denna kväll.
 
Sjuklingen Soffan bad om en Barbeque katzone på lunchen så jag var snäll nog att titta in hos Kotipizza och beställa två katzone och hade home delivery till Soffslan. Till en sjukling från en tillfrisknande sjukling. Kvalitétstid uppe i Brändö-tornet ett par timmar innan internatet väntade och kvällens planer.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback