Sjuka veckan

15:16:00 2013-01-24 Allmänt 0 Kommentar/er
Vad kan man säga. Ni har kanske lagt märke till att jag varit borta från gymmet fr.o.m. i tisdags (duuh...). Tre rejäla förkylningsdagar med stegring på natten samt hosta och snuva på dagen. Ifall man sätter de åt sidan så har det varit en bra vecka!
 
Igår var man lite piggare så då orkade jag med en liten promenad på isen med Bellis, panik-armbrytning med Sandra och ytterligare någon timmes kvalitétstid med B&S på stan, innan kvällsmaten väntade. På kvällskvisten spenderade jag några timmar i studion med Sandra där det bjöds på många skratt, och då menar jag många... Asgarvade "halva kvällen". Chipmunks och evaah... aaw.
 
Underhållning på hög nivå... indeed.
 
Vi får ju heller inte glömma kvalitétstiden tillsammans med Soffan tofflan vid Adam & Ewa loppis efter lunchen. Många goda skratt där med och några prylar rikare. Glas, muggar, skålar och en IKEA-lampa, allt under 20€. Inte dåligt, people.
 
Det återstår fortfarande lite volleyboll och skjutbana denna eftermiddag/kväll. Och där på kvällskvisten blir det mycket möjligt film.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback