Veckan i sakta mak...

20:30:05 2013-01-09 Allmänt 0 Kommentar/er
Gymmet har varit min kärlek dessa tre dagar som gått och det har varit underbart vid Wasa Sportsclub. One more day to go, för den här veckan alltså... Och sen på fredag blir det Body Combat vid Fitness och möjligen gym på lördagmorgon.
 
Vi har också fått en ny inneboende till internatet i tisdags. Vår käre vän Sandra har joinat oss på takvåningen, så vårt filmplace har förflyttats från hennes f.d. lägenhet till hennes rum. Det får väl duga. :o)
 
Skyttedagbok ordnades igår så nu får jag börja dokumentera de gånger jag har varit där och snart har jag väl något som kallas vapenlicens i min ägo. Spännande... Gillar verkligen skjutbanan, den och personalen där ger verkligen så pass mycket egoboost, som man kan tänka sig!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback