Day 3 - Something cool...

11:20:00 2013-06-19 Rhodos 2013 0 Kommentar/er
Vi hade en längre sovmorgon, som räckte till närmare lunchtid. Efter lunchen så tog vi oss till beachen once again, vi ämnade inte stanna länge med tanke på att jag hade bränt mig.

Väl på stranden så kom två svenska tjejer fram och erbjöd oss biljetter till midsommarfesten på fredag, som Grabbarna Grus ordnar på en mega stor nattklubb, Paradiso Beach Club. Dom kunde verkligen sälja stället och upplevelsen; Mat, fest, volleyboll, mingel, lekar, allt möjligt mellan klockan 13 - 18 på fredag.
På eftermiddagen tog vi det lugnt och fräschade upp oss innan vi gick till gamla stan för att titta runt lite. Vi hade siktet på en bankomat, men det blev många konstiga gränder innan vi fann en - då nalkades mat.
Spicy Chicken fillet with Mexican sauce fanns på min tallrik. Jag kan inte säga att den var sådär jätte spicy, men helt ätbart var det i alla fall. Efter att vi hade ätit så gick vi tillbaka till hotellet och tog det lugnt innan natten nalkades.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback