Vårtecken

16:15:00 2013-03-30 Allmänt 0 Kommentar/er
Hemfärd från Vasa idag för att käka hos föräldrarna. När jag ändå var hemma och de var super väder så passade jag på att ha vårstädning av bilen, från insidan och utåt. Visst, det är lerigt och inte det bästa väglaget att ha en ren vit bil då våren är på väg, men det var ett tag sen jag tvättade den så de så! Kanske jag klarar mig ändå...
 
På vägen hem så stötte jag på ett vårtecken, Pehmis (glass)-skylten hade kommit upp vid vägkanten vid ett place där dom alltid brukar ha ett glasstånd. Jag var väldigt nära på att stanna och köpa en softis.
 
Hmm, vad annat kul. Joo, fick ett riktigt fint halsband av päronen från då de hade varit till Puerto Rico för någon vecka sen och förstås ett påskägg, storlek XL, där till! ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback