Intense

14:14:49 2013-03-05 Allmänt 0 Kommentar/er
Stockholmsrushen tog jag med mig till Finland. Intensiv vecka fast det egentligen är tänkt att man ska varva ner då man har ledigt från skolan. Inte jag inte.

Torsdagen gick åt till att planera photoshoot med Sandra. På kvällen körde jag till Nkby för att ta del av Intercultural Evening som visade sig vara Slovenian Evening istället. Umgicks med vänner och bekanta och åt slovenska specialiteter framtill kvällskvisten.

Videochatt med trötta S till 0230 / 0330 på natten, typ. Ytterligare planering av lördagens shoot och framtida.

Fredagen tillbringade jag lunchen vid Stjärnhallen på Youth Exchange "42". Och på kvällen åkte jag tillbaka för att ta del av den egentliga Intercultural Evening. Mera europeiska specialiteter samt Harlem Shake och flera vänner och bekanta.

Lördagen började tidigt då jag skulle och fotografera ett brudpar till 10:30. Shooten tog typ en timme med några fördröjningar. Otroligt kallt då vi fotograferade på utsidan, men det är sånt som man får tåla. Bilderna blev acceptabla.

Snabbt tillbaka till Vasa för att införskaffa rekvisita till studiotiden med S. In i studion och sen blev det att göra sig klar för en utgångskväll!

Tidig söndag, som kunde ha gjorts till en sovmorgon. Fotoplanering once again innan flygplatsen nalkades för att hämta B. Resten av dagen och kvällen gick åt till att redigera lördagens bilder.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback