EFÖ Schizon goes Power at the Park

23:10:06 2013-05-23 Allmänt 0 Kommentar/er
Sovmorgon på en onsdag satt fint, men klockan 09:30 skulle vi va samlade i bussen för att åka iväg med EFÖ till nöjesfältet Powerpark. Det var längesen man åkte med buss så vi tog tillfälle i akt och placerade oss längst bak i bussen med ordern av Sassa. Vi anlände cirka en timme senare och njöt av en sen frukost kombinerat med solsken.
 
Vi satsade stort och började med Cobran och fortsatte sen med bl.a. Thunderbird; berg- och dalbanan, Twister, och andra roliga attraktioner. Jag hade lovat mig själv att aldrig åka Frittfall, men så blev jag övertygad om att haka på. Om jag har klarat av 65m Bungyjump med asfalt som underlägg så tycker man att jag borde klara av det mesta, t.ex. 70m Frittfall. Det gick galant!
 
Dagen avrundades med kebabfranska och glass och sedan styrde vi kosan hem till Vasa vid fyra tiden. Det var många av oss som tog tillfälle i akt och sova ut efter en hektisk och adrenalinfylld dag.
 
Tack för en super dag! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback