Long Weekend

12:54:00 2013-05-12 Allmänt 0 Kommentar/er
What to say. Det har hänt lite ett och annat i veckan. Jag har släckt en liten eldsvåda i början av veckan, varit på fotoutställning i tisdags. Jag måste säga att den var över mina förväntningar, riktigt bra. Tagit vara på solen i tre timmar och fått en rand som resultat.

Onsdagen var sista skoldagen för veckan och den spenderades i Pösön med lite gaturally, i sällskap av små pojkarna. Hihi. Senare så tyckte M och jag att vi skulle ta roadtrip någonstans, klockan tre på natten, så vi åkte och tankade och så styrde vi kosan först mot Tammerfors, men vi hann bara köra 15 minuter så svängde vi norrut istället. Sist och slutligen hamnade vi i Kokkola och Nedervetil och ansåg att vi kunde ta morgonkaffe vid ABC Jeppis när klockan ändå närmade sig 0600 på morgon. Efter frukosten så körde vi tillbaka till Vasa.

Långhelgen har varit lugn med trevligt umgänge, ishockey, god mat, kaffe, skratt, gaturally. Och nu söndag är det morsdag och mamma fick sig en gul orkidé!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback