The Beginning...

13:13:00 2013-05-28 Allmänt 0 Kommentar/er
I fredags avrundade vi det härliga året med skolavslutning. Slutet på skolan men inte slutet för vänskapen. Det här är bara början...
 
På kvällen så drog vi till O'malleys och spenderade ett par timmar där och umgicks en sista gång tillsammans, för den här gången. Senare så sökte sig vissa vidare och andra hemåt. Det var tänkt att Ollis skulle va slutdestinationen, men med tanke på ett tomt ställe så drog B och jag tillbaka till Mällis och var några timmar till innan jag avrundade kvällen och istället cruisade runt i stan med M.
 
Lördagsmorgonen började bra med en voffsing som väckarklocka och resten av dagen gick åt till chillaxande. Och filmkväll på slutrakan.
 
Söndagens görat var ytterligare chill och solande. På kvällen blev det photoshoot med Sääsi samt bio "Fast & Furious 6" med Marko. Måste säga att det var en superfilm!
 
Lite tidigare väckning igår då jag skulle skjutsa Bella till tågstationen, men den tidiga väckningen kompenserade jag med lite shopping vid Cubus och H&M. Äntligen fick jag införskaffat ett par vita jeans - det är ett tag sen jag haft sådana så kanske de var på tiden igen. Haha. Mot kvällen gjorde jag Sääsi sällskap när hon installerade sig i sitt sommarboende, flyttade grejer, chillade, åkte och handlade till ABC och på kvällskvisten hämtade vi mera grejer.
 
Dagen avrundades med nattkaffe, brasa, levande ljus och chit chat. En intensiv kväll och gemytlig natt, som resulterade i att man var hemma vid halv fyra tiden.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback