a Stephic SurpriseParty

15:12:00 2013-11-17 Allmänt 0 Kommentar/er

I torsdags hade vi fixat en överraskningsfest till Steph, som fyllde år i fredags. Sofia, Jan, Max och jag var hjärnorna bakom det hela, men egentligen var det ju min idé från början, hehe. Men förstås måste man ju ha några hjälpande händer för sånt här.

Anyhow så fick vi dit rätt mycket folk. Temat var grönt i och med att Steph gillar grönt. Det bjöds på blåbärsshots, Chardonnay-bål, grön tårta, snacks, karaoke och trevligt sällskap! Tackar än en gång folket som kom på festen och fortsatte festen vid Friends.

Den vita lögnen att få Steph vill skolan där vi hade festen var:
Jag hade bokat fotostudion och jag ville ha ett grönt tema på sessionen så på de sättet så fick vi henne till skolan. Och sen när vi skulle upp till studion så väntade folket utanför hissen med att välkomna henne med ett "Grattis!". Epicness.


Blåbärsshots á la Max

I väntan på födistjejen

That face! Unforgetable

Vad hon alltid har önskat sig, en grön dildo, eller? hehe

Känslosamt tal av Steph, skål!

Do it Steph-style

... och gräddkriget börjar...

Fontänen
Karaoke marathon innan Friends nalkades.
 
Vid Friends var det befolkat och där sjöngs det "Ha den äran". En riktigt lyckad kväll som alla uppskattade och det tackar jag och värdarna för!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback