O'learys regulars

21:58:55 2013-11-11 Allmänt 0 Kommentar/er
Förra veckan var späckad, eller det känns som att den va de i alla fall. I onsdags hade vi studiokritik tillfälle hela dagen. Lång och jobbig dag kan man sammanfatta den som.
 
Under torsdagen befann jag mig i Vasa och uträttade lite ärenden och på kvällen drog vi till O'learys samt Friends där vi fann många andra likasinnade.
 
Fredagslyx med Chicken Quesadilla och Steph vid O'learys. Shit vad man blev mätt.
 
Lördagen blev kort men lång. Sov en bra bit in på dagen och på kvällen nalkades det utgång med Steph och Jan. Först Friends, en snabbis till Netti där det inte fanns en själ så vi drog till O'learys och inväntade att Melody skulle öppna. Resten av kvällen höll vi till vid Melody.
 
Farsdagslunch i söndags med mamma och pappa vid Epoque. Helt okej mat, inget speciellt gällande buffén. Efter lunchen så spenderade jag dagen med se på film och hålla mej i soffläge. Jag kan säga er att gårdagen kändes väldigt lång.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback