EFÖ fjolårsträff

12:40:11 2013-10-26 Allmänt 0 Kommentar/er
Vi, Sofia, Tobias och jag, spurtade iväg till Vasa igår för att ta del av EFÖ fjolårsträffen. Oj så kul att se alla, som var där, igen. Först blev det den goda EFÖ maten innan vi drog till en gymnastiksal för att spela volleyboll, fjolåret mot årets studerande. Kvällen fortsatte sen igen vid EFÖ där det blev lite program, old times-skratt och marängswiss.
 
När allt var slut vid EFÖ så drog vissa av oss till O'malleys och där satt vi nån timme innan folk for hem, utom jag. Jag var sååå tvungen att gå till "Halloween" Ollis för bästaste Linatender är tillbaka där! Min personliga bartender ;) ... eller nått. Jag har så saknat hennes drinkar, efter sex månaders väntan så var det så värt att gå till Ollis. Lite folk och lite bekanta, men nog var det bra för de.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback