Kräftisweekend

18:23:35 2013-10-21 Allmänt 0 Kommentar/er
Det har varit en händelserik helg med födelsedagskaffe x2 och kräftskiva med Bigsis' och the C.Ohlson-crew.
 
I fredags bjöds Vasa folket, Jenny, Terese och Natti, på födiskaffe vid Sääsis. Där var vi hela kvällen och utbytte skratt, käkade god tårta och busade med hunden Ronja. Natten spenderades sen hos Bigsis' och på lördagskvällen så hängde jag med systeryster på kräftskiva med Clas Ohlson gänget. Det var en annorlunda och riktigt rolig kväll med mycket goda pajer till oss, som inte ville satsa på att skala kräftor halva kvällen. För min del slutade inte kvällen där utan jag hamnade spontant på en snabbrunda till en hemmafest, vidare till Leipis på beerpong och sist och slutligen kära Ollis.
 
Igår, söndag, så var det mat hemma hos föräldrarna och resten av familjen. Födelsedagsmat / kaffe. Dock var det en ganska slö dag för min del, i och med att det blev sent på lördagen.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback