"Man var ju så glad"

22:59:05 2013-10-09 Allmänt 0 Kommentar/er
Steph och jag klottrade ihop ett fint konstverk "I'm gonna pop some tags / Outta your mind" självmant.
 
Som sagt så dök Sääsi upp i Jeppis i måndags och vi befann oss i studion hela eftermiddagen. Mot kvällen så åkte vi hem till mig en sväng innan vi hoppade på bussen till Jeppis igen, för lite updating med Sääsi och Soffan. Efteråt dök Steph och Tobias upp. Seriösa och skrattfyllda diskussioner vid Soffans. Vi fortsatte kvällen vid O'learys och sist och slutligen avslutade vi kvällen vid Friends med annat folk. Lyckad kväll!
 
Idag så har vi haft färglära och teckning på schemat. Vi började praktiskt med att måla något abstrakt av ett ord vi skulle dra ur en låda. Helt okej uppgift, som var ganska chill. Under matpausen så satt Steph, Soffan och jag och sålde sitz biljetter - dock lyckades det inte så bra då ingen hade med sig kontanter. Jag kan säga er att jag blev riktigt stressad på eftermiddagen då vi hade lite teori och sen skulle vi göra en färgkarta och blanda färger och komplementfärger osv. Jeez...
 
Fredrikas café nalkades efter skolan med Steph, Soffan och Jan. Där skrattade vi så vi grät, gjorde lappar med kändisnamn på till Game Night imorgon kväll. Och hade allmänt crazy trevligt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:



Trackback